Συχνές Eρωτήσεις

1. Πως θα αγοράσω τα προιόντα σας;

Μπορείτε να αγοράσετε τα προιόντα μας μέσω της ιστοσελίδας μας www.handra.gr όλο το 24ωρο.

Όσοι απο εσάς είστε κοντά μας με χαρά σας περιμένουμε στο κατάστημα μας στην Αιούλου 70, Αθήνα  όπου θα δείτε τα είδη μας απο κοντά σε πολύ μεγαλύτερη ποικιλία.

2. Όλα τα προιόντα είναι ετοιμοπαράδοτα;

Πολλά απο τα προιόντα μας είναι ετοιμοπαράδοτα οπότε η παραγγελία σας εκτελείται μέσα σε δύο με τρεις εργάσιμες ημέρες.
Σε περίπτωση που δεν είναι, εκτελείται σε διάστημα περίπου 7 εργάσιμων ημερών.
Εάν το είδος που παραγγείλατε έχει εξαντληθεί θα επικοινωνήσουμε τηλεφωνικά μαζί σας.

3. Υπάρχει διαφορά μεταξύ τιμών στην ιστοσελίδα www.handra.gr και στο κατάστημα σας;

Οι τιμές που πωλούνται τα είδη μας και στις δύο περιπτώσεις είναι ακριβώς οι ίδιες για να μπορείτε να επιλέξετε εσείς όποιον από τους δύο τρόπους σας εξυπηρετεί να ψωνίσετε καλύτερα.
Σε μερικά προϊόντα γίνονται επιπλέον εκπτώσεις στην ιστοσελίδα μας.

4. Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Μπορείτε να ενημερωθείτε μέσα απο το λογαριασμό σας στην ιστοσελίδα μας ή και με τηλεφωνική επικοινωνία.

5. Τί κάνει η "Hantra" για την ασφάλεια των συναλλαγών και των προσωπικών μου δεδομένων;

Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται με τη χρήση πιστωτικών, χρεωστικών, prepaid καρτών, ολοκληρώνονται μέσα στο ασφαλές online περιβάλλον της τράπεζας Alphabank. Το jamjar δεν παρακρατά στοιχεία πιστωτικών και άλλων καρτών. Έτσι, μπορείτε να νιώθετε σίγουροι, πως οι συναλλαγές σας ολοκληρώνονται σε ένα απολύτως ασφαλές περιβάλλον.

6.Τί μπορώ να κάνω εγώ για να αυξήσω την ασφάλεια των συναλλαγών και των προσωπικών μου δεδομένων;

Θυμήσου πως η "Hantra" δεν παρακρατά στοιχεία πιστωτικών και άλλων καρτών. Έτσι, δεν έχεις κανένα λόγο να φοβάσαι για τα στοιχεία σου.

Εσύ απλά και αν θέλεις να προστατέψεις τα προσωπικά σου στοιχεία, καλό θα ήταν:

    να κάνεις αποσύνδεση (log out) μετά από κάθε επίσκεψή σου στη Hantra
    να διατηρείς κρυφό το password σου και να το αλλάζεις συχνά